Trend watch

W biznesie wszystko zaczyna się i kończy z klientem. Zrozumienie i odpowiednia implementacja trendów to marketingowy Święty Graal. Śledzenie trendów jest kluczowym czynnikiem sukcesu – inspiruje, pomaga wymyślać nowe produkty i usługi (bądź weryfikować i zmieniać obecne), wskazuje drogi do tworzenia nowych doświadczeń klienckich.

CATION PR bada trendy konumenckie oraz komunikacyjne (także konkurencji danej marki), na zlecenie Klientów przygotowywuje raporty, analizy i prezentacje z zakresu nowych, jak i długotrwałych trendów/mikrotrendów związanych z marką.

 

Przeprowadzamy także szkolenia z analizy i anatomii (mikro)trendów: od procesów rządzących trendami, przez trendsetterów i psychologię trendów po analizy i poszukiwanie ostatecznych przesłanek.

Dodaj komentarz


Parse error: syntax error, unexpected ')' in C:\WWW\outside_edu\doorways\out.php on line 139