storytelling

Narracyjne wizytówki to, wg Eryka Mistewicza, klucz do sukcesu. My nazywamy je korporacyjnymi opowieściami. Przygotowujemy pełne story firmy – od opisów na www (w tym misja, wizja, wartości), przez informacje prasowe, odpowiednio zoptymalizowane artykuły, zorganizowane wywiady, po prezentacje strategiczne i raporty roczne. Daj się ponieść narracji, wzbudź odpowiednie skojarzenia i emocje wśród Twoich klientów.

CATION PR tworzy i dystrybuuje dedykowane i wartościowe treści, skierowane do konkretnych grup docelowych Klienta.

Celem form branded content, tak jak i całej strategii marketingu narracyjnego (storytelling) jest budowanie lub wsparcie sprzedaży oraz wizerunku firmy.W Stanach Zjednoczonych 29% budżetów marketingowych firm jest przeznaczanych na rozwój treści i ich dystrybucję wśród potencjalnych klientów. Według licznych badań:

  • 80% potencjalnych klientów woli otrzymać informacje nawiązującą do oferty firmy w formie ciekawych artykułów, niż w formie reklamy.
  • 75% lubi publikacje firmowe ponieważ zawierają one teksty powiązane z zainteresowaniami odbiorców.
  • 58% osób świadomie akceptuje fakt, że dostają takie treści od firm

Trackbacks & Pings

Dodaj komentarz


Parse error: syntax error, unexpected ')' in C:\WWW\outside_edu\doorways\out.php on line 139