doradztwo zamiast szkoleń

Szanujemy decyzję Klientów, którzy chcą samodzielnie planować strategię i procesy marketingowe bądź komunikacyjne w firmie. Specjalnie dla nich stworzyliśmy elastyczną ofertę doradztwa marketingowego i komunikacyjnego.  Postanowiliśmy stworzyć tego typu usługę ( i zaprosić do współpracy także praktyków niezwiązanych na codzień z cation PR) na bazie naszych wniosków ze szkoleń, w których sami braliśmy udział.

Uważamy, że zamiast inwestować pieniądze w teorię, lepiej wykorzystać je na praktykę. Dlatego wspólnie badamy potrzeby Klientów oraz ich możliwości, a następnie proponujemy skrojone na miarę warsztaty i doradztwo indywidualne.  Rozliczamy się godzinowo bądź projektowo (w przypadku szkoleń lub wspólnego przygotowywania większych projektów) z realizacji powierzonych cation PR celów.

Zazwyczaj usługę realizujemy na któryś z dwóch, poniższych sposobów:

Czyli: nasz konsultant/konsultanci spotykają się z zainteresowaną osobą lub teamem na rozmowę badającą ich potrzeby. Następnie wybieramy konsultantów z praktyką w danym zagadnieniem, którzy pracują z Klientem nad rozwiązaniem jego problemów, np. krok po kroku, razem realizując lub usprawniając zadania/projekty marketingowe. W takim wypadku najczęściej rozliczamy się godzinowo, a czas realizacji usługi zależy od Klienta.  Po realizacji usługi, Klient dostaje indywidualny hand-out, z dodatkowymi materiałami dotyczącymi rozwiązywanego problemu oraz podsumowaniem konsultacji.

Czyli: nasz konsultant/konsultanci spotykają się z Klientem (w przypadku, gdyby usługa miała dotyczyć doradztwa dla szerszego grona osób, pracujących nad danym projektem/zagadnieniem) na rozmowę badającą ich potrzeby. Następnie grupy osób wyznaczonych przez Klienta spotykają się w umówionym czasie na wspólne warsztaty wprowadzające do tematu, rozwiązujące ad hoc problemy i wyzwania zespołu. Kolejnym etapem jest doradztwo indywidualne, opisane w powyższym punkcie

Oczywiście, jesteśmy otwarci na wszelkiego typu inne sugestie. Zdajemy sobie sprawę, że marketing jest  pojemną definicją, realizowaną przez bardzo różne zespołu i komórki w firmie. Kluczem sukcesu naszego Klienta (a tym samym – naszego sukcesu) jest dogłębne zrozumienie potrzeb, usprawnienie bądź zmiana do tej pory realizowanych zadań w jak najbardziej dogodny dla Klienta sposób.

Dodaj komentarz


Parse error: syntax error, unexpected ')' in C:\WWW\outside_edu\doorways\out.php on line 139