Rytuał Przyjęcia, czyli marketing rekrutacyjny

On 20 września 2011

Pochwalę się:) Miałam ostatnio niewątpliwy zaszczyt uczestniczenia w Warszawskich Dniach Rekrutacji. Organizatorzy (Employer Branding Institute) zaprosili mnie do przedstawienia studium przypadku “Rytuał Przyjęcia” – ostatniej kampanii rekrutacyjnej ACR, którą miałam przyjemność (wraz z zespołem) organizować.

Rytuał Przyjęcia miał na celu promocję sporego naboru do agencji mediowej ACR.. W tym celu przygotowaliśmy specjalną platformę komunikacyjną, skierowaną do doświadczonych osób z branży interaktywnej.  Sercem kampanii jest strona www.rytualprzyjecia.pl, która w nieszablonowy sposób przedstawiała charakterystyki poszukiwanych osób oraz automatyzowała pierwszy etap rekrutacji. Akcję rekrutacyjną wspierają działania reklamowe w mediach marketingowych i biznesowych oraz targetowane formaty na portalach horyzontalnych. Efekty?Kilkaset cv, masa pozytywnych wypowiedzi na forach i innych mediach branżowych, wciąż przychodzące zgłoszenia z platformy, ponad 8 000 Internautów, którzy odwiedzili stronę.

Niżej prezentacja uzupełniona o opisy (jeśli coś jest niejasne – dajcie znać! piszcie na media@acr.pl). Już niedługo podczepię pod wpis filmik z oryginalną prezentacją podczas wystąpienia.

Zapraszam do lektury i współpracy:) Z przyjemnością odpowiem na wszystkie (za)pytania!

Lepsza jakość – prezentacja w dokumentach Google’a

Agencja mediowa acr rytuał przyjęcia

 

Tekst opublikowany przez autorkę wcześniej na przegladmarektingowy.com

Comments are closed.


Parse error: syntax error, unexpected ')' in C:\WWW\outside_edu\doorways\out.php on line 139