„Call to action”? Nie tutaj.

On 27 czerwca 2012

Polub, kliknij – te słowa nie działają. Używając ich, dajesz swojej grupie docelowej jasny przekaz – jesteś na Facebooku i chcesz, aby wszyscy Cię lubili.
Według autorów najnowszego raportu Ragan.com , słowa takie jak „polub”, „kliknij”, „zobacz”, „spójrz” nie działają na użytkowników tak, jakbyśmy tego chcieli.
To, co przyciąga uwagę, to głównie zdjęcia i ilustracje. Jako, że zaangażowanie (o które przecież dzielnie walczymy) oznacza konieczność widoczności, co pozostaje marketerom? Same obrazki? Niekoniecznie.
Według badań Ragan, na są słowa, które przemawiają do konsumentów. Należą do nich moda, styl, czy kolekcja.
Dobrze działa także zadawanie pytań w postach. A najlepiej – pisanie istotnych kwestii we wtorek.(to wynik z badań Yesmail)

 

Comments are closed.


Parse error: syntax error, unexpected ')' in C:\WWW\outside_edu\doorways\out.php on line 139